Logo identitet

Grafisk design er visuell kommunikasjon. En stor del av din kommunikasjon består av form og farge, komponert på en inspirerende og effektiv måte. Den visuelle kommunikasjonen skal tydeliggjøre budskapet ditt, gi mottakeren en opplevelse og inspirere til handling. Prosessene våre involverer ofte deg som oppdragsgiver, får at vi skal kunne kartlegge og treffe ditt og din kundegruppes behov.

Oversiktlig profilmanual

For å bygge og vedlikeholde en profil i dag kreves det mer enn å være tydelig, konsistent og differensiert. Vi setter sammen profilpakke til deg for at du skal kunne væere lett gjenkjennerlig og vise et ryddig og rent fima utaad. En profilmanual inneholder: oppsett av logo, farger, visittkort, brevark, konvolutter, det kan også bre seg utover bilreklame, fasade, messematriale. osv

Symboliserende logoelement

Et logoelement skal signalisere et budskap om hva firmaet står for. Det skal vare et varemerke som blir gjennkjent utenom å være avhengi av navnet på firmaet.

Pusse opp gammel logo

Tiden, fargene og fontypene forandrer seg stadig, noen ganger trengs et lite løft på en gammel logo. Våre grafisk designere på huset, fornyer og moderniserer din logo, ta kontakt med oss for gode råd og kreative ideer.